ANOUK HARMSEN

Voor mij is het glas altijd halfvol. Ik geloof in de mogelijkheden van mensen, organisaties en merken, en de impact die ze kunnen maken op de maatschappij. Met een sterk inlevingsvermogen begrijp ik de behoeften en belangen van anderen, waardoor ik een prettige gesprekspartner ben voor bestuur, directie, management en medewerkers.


Ik vertaal strategische visies en doelstellingen naar krachtige, aansprekende boodschappen die de doelgroep raken. Ik bouw bruggen tussen mensen en creëer samenwerking. Problemen zie ik als kansen om te verbeteren, en met mijn optimisme en daadkracht breng ik ideeën tot leven en maak ik een blijvende impact.


Kijk even op mijn LinkedIn pagina voor mijn volledige profiel. 

ERVARING


  • Adviseren directie en management ten aanzien van communicatie, duurzaamheid en organisatie(veranderingen)
  • Onderzoeken en formuleren missie, purpose, waarden en merkbelofte t.b.v. een sterke positionering
  • Dit vertalen in een sterk merkconcept met een pakkend verhaal en dit inbedden in organisaties
  • Aansturen communicatie bij fusies, van stategisch plan tot invoering nieuwe naam en huisstijl
  • Leiden van workshops, brainstormsessies
  • Opstellen en uitvoeren duurzaamheids- en communicatiebeleid
  • Vertalen van strategie en projectplannen in motiverende duurzaamheids- en communicatieplannen
  • Organiseren evenementen en informatiebijeenkomsten
  • Stakeholder management en materialiteitsanalyse
  • Jaarverslagen en CSRD duurzaamheidsverslagen
  • Persvoorlichting en woordvoering
  • Opzet en contentbeheer interne en externe websites & social media
  • Leidinggeven en coachen
  • Imago-onderzoek
  • Briefen en begeleiden vormgevers, copywriters, drukkers en fotografen.