ANOUK HARMSEN

Voor mij is het glas halfvol. Ik ben overtuigd van de mogelijkheden van mensen, van organisaties, van merken en van de betekenis die ze kunnen hebben voor de maatschappij. Ik kan me goed verplaatsen in de behoeften en belangen van anderen en ben mede daarom een prettige gesprekspartner voor bestuur, directie, management en medewerkers. Ik weet strategische visies en doelstellingen te vertalen naar aansprekende boodschappen die de doelgroep raken en de tot ieders verbeelding spreken.


ERVARING

  • Adviseren bestuur, directie, management ten aanzien van (marketing)communicatie en organisatie(veranderingen)
  • Onderzoeken en formuleren missie, purpose, waarden en merkbelofte t.b.v. een sterke positionering
  • Helpen bij het definiëren van purpose, missie, waarden en merkbelofte, dit vertalen in een sterk merkconcept met een pakkend verhaal en dit inbedden in organisaties
  • Aansturen communicatie bij fusies, van stategisch plan tot invoering nieuwe naam en huisstijl
  •  Leiden van workshops, brainstormsessies
  • Opstellen en uitvoeren (marketing)communicatiebeleid
  • Vertalen van strategie en projectplannen in motiverende communicatieplannen
  • Organiseren evenementen en informatiebijeenkomsten
  • Persvoorlichting en woordvoering
  • Opzet en contentbeheer interne en externe websites & social media
  • Leidinggeven en coachen
  • Imago-onderzoek
  • Briefen en begeleiden vormgevers, copywriters, drukkers en fotografen.


Voor een volledig profiel, verwijs ik graag naar mijn LinkedIn pagina.